Review: Coolermaster CM Storm Reaper

De Review

Op de vorige pagina zijn enkele details beschreven over de game muis van Coolermaster, nu zullen wij de functie’s toepassingen en natuurlijk de muis in zijn geheel testen op gebruiksgemak en ervaring tijdens diverse games en applicaties.

Tijdens deze review zullen wij een aantal dingen bespreken waaronder het uiterlijk, de accessoires en natuurlijk de prestaties van de muis wat natuurlijk een van de belangrijkste punten zijn. Wij zullen ook het een en ander bespreken op gebied van de custom software functionaliteiten waardoor je de muis volledig naar eigen wens kan instellen via de meegeleverde software applicatie, en uiteraard de test performance op basis van verschillende pc games met verschillende DPI levels.

CM Storm06

Uiterlijk

De Coolermaster Reaper is persoonlijk van een goed formaat, niet te groot en zeker niet te lang. Voor de meeste gebruikers meer dan voldoende. De voorkant van de muis loopt redelijk ver door waardoor het scrollwiel een open voorkant heeft zonder plastic zijkant. Bij het begin is het wel wennen aangezien de Reaper beschikt over aluminium elementen, waaronder een aluminium bovenzijde en een scroll wiel. Vooral het scroll wiel is bij het begin wennen, aangezien de meeste muizen tegenwoordig beschikken over een rubbere/ plastic scroll wiel. Persoonlijk vinden wij het scrol wiel van aluminium erg prettig, aangezien het vooral degelijk en stevig aanvoelt. Ook is de reactie en registratie snelheid goed van het muis wiel.

CM Storm03

Specificaties:

CPI8200
Response Rate1ms/ 1000Hz Polling Rate
IPS150 IPS
Accelaratie30G
Macro knoppen8
Gewicht145 gram
SensorAvago ADNS 9800 Laser Sensor
SoftwareJa
Form FactorPalm Grip
LedJa

Inhoudsopgave:

Op de volgende pagina’s gaan we verder met de review van de CM Stoom reaper:

1
2
3
4
RECENSIES OVERZICHT
Algemene beoordeling
8
Features
7
Bouwkwaliteit
9
Gebruikersgemak
8
Vorig artikelGoPro komt met goedkoop instapmodel
Volgend artikelSamsung stopt met laptops in Europa
review-coolermaster-cm-storm-reaperDe Coolermaster CM Storm muis is zeer geschikt als muis voor verschillende toepassingen waaronder natuurlijk gaming, ook is de muis vanwege de verschillende DPI levels zeer geschikt voor Photoshop en andere grafische toepassingen.