Apple maps verbruikt 80% minder data vergeleken met Google Maps

De laatste tijd lezen we alleen maar teleurstellende berichten over de nieuwe Apple maps applicatie welke standaard is ingebouwd in iOS 6, Apple is momenteel hard bezig om de applicatie te verbeteren en de bekende bugs te verwijderen. Gebruikers blijven het jammer vinden dat de Street View applicatie/functie niet aanwezig is.

Omdat Apple veel kritiek heeft ontvangen op de applicatie zijn ze begonnen met het doorvoeren van een aantal verbeteringen, hierdoor zal de applicatie steeds beter worden. Er zijn ook een aantal plus punten tegen gekomen als je het vergelijkt met Google maps, één erg groot plus punt is dat de applicatie ongeveer 80% minder data verbruikt vergeleken met Google Maps. Blog Onava heeft een onderzoek verricht en kwam tot de ontdekking dat de Apple Maps app zeer weinig dataverkeer verbruikt vergeleken met Google Maps.

 

Vorig artikelGebruikers krijgen waarschijnlijk Megaupload data terug
Volgend artikel‘Nexus 7 met 32GB opslag in productie’

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in