Review: SeQurecam PNP125

Specificaties

De SeQurecam PNP125 is een plug en play netwerk camera met een HD 720P resolutie, geschikt voor thuis en kantoor gebruik. SeQurecam heeft een app toegevoegd voor iOS en Android. De SeQurecam wordt compleet geleverd inclusief enkele toebehoren. Zo ontvang je uiteraard de PNP125 IP camera, en wordt er bevestigingsmateriaal en een wifi antenne meegeleverd. De PNP125 is geschikt voor WiFi en LAN gebruik aangezien beide aansluitingen aanwezig zijn.

DSC_0577

SeQurecam heeft de camera uitgerust met vele functionaliteiten welke vaak ook aanwezig zijn in het duurdere segment, zo is er Micro SD ondersteuning aanwezig tot 32GB en is de kwaliteit van de camera 720P HD. Qua beveiliging zijn er ook vele functionaliteiten zo is er een automatische inschakeling bij bewegingsdetectie, alarm melding met foto en video via de e-mail en 2-weg audio communicatie met een luister/ spreek functionaliteit. Aangezien er een infrarood nachtverlichting sensor aanwezig is, wordt er ook een goede nachtweergave doormiddel van de infrarood sensoren mogelijk gemaakt. In de praktijk werkt de infrarood sensor goed en gaat het switchen tussen dag en nacht mode snel en geheel automatisch.

DSC_0568

Doormiddel van de apps heb je de mogelijkheid om de camera op afstand te beheren, dit kan op verschillende platformen waaronder iOS en Android en natuurlijk op Windows. Algemene IP camera programma’s werken ook aangezien het IP protocol door de meeste applicaties ondersteund wordt. De apps voor iOS en Android zijn wel beperkt qua instel mogelijkheden aangezien er via de web interface veel instellingen mogelijk zijn, veel van de instellingen ontbreken in de applicatie.

MerkSeQurecam
ModelPNP125
Resolutie1280x720