Review: Libratone Zipp Speaker

De Libratone Zipp:

De Libratone  Zipp geeft je veel vrijheid van geluid aangezien er een tal van mogelijkheden zijn waarmee je de speaker kan aansluiten, op zowel Android als iOS. Naast de mobiele devices kan je de speaker ook prima aansluiten op een laptop, tv of bijvoorbeeld een game console, doormiddel van de USB en AUX aansluiting heb je voldoende aansluit mogelijkheden waardoor de speaker voor bijna elk apparaat geschikt is, een optische aansluiting had het geheel qua aansluitingen helemaal af gemaakt.

P1060845_1200x900

De Libratone heeft ook Airplay aanwezig, deze techniek is specifiek bedoeld voor de iOS devices. Met de Airplay functie kan je muziek in hoge kwaliteit draadloos streamen naar de Libratone Zipp met een sterk signaal. Ook is de Airplay techniek beschikbaar op de Mac waardoor je via iTunes ook muziek kan streamen naar de speaker. De Zipp is niet specifiek voor Apple ontwikkeld, aangezien je doormiddel van de USB en DLNA functie ook de Zipp prima kan gebruiken doormiddel van een Android Device, tijdens onze review zullen wij zowel Android als iOS gaan testen, in combinatie met diverse aansluit mogelijkheden. Wat de Zipp onderscheidt van heel wat andere draadloze speakers, is dat je hem ook kan gebruiken op plaatsen waar geen Wi-Fi-netwerk is, dit is zeker een voordeel ten opzichten van de andere speakers. Wanneer je uit een WiFi omgeving gaat, schakelt de speaker vanzelf over op de PlayDirect mogelijkheid, hierdoor kan je zonder WiFi muziek beluisteren volledig draadloos.

P1060846_1200x900

Inhoud Verpakking:

De speaker wordt geleverd in een complete verpakking, waarin uiteraard de Libratone Zipp in zit, maar ook diverse onderdelen waaronder: